Ακύρωση παραγγελιών.
Σε περίπτωση που ο χρήστης/πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία του, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας, καλώντας στο 2241035570 ή με αποστολή e-mail στο [email protected] . Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.
Δικαίωμα υπαναχώρησης.
Κάθε πελάτης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος έχει δικαίωμα, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, να υπαναχωρήσει από την πώληση αναιτιολογήτως, συμπληρώνοντας τη σχετική αίτηση υπαναχώρησης (κατεβάστε εδώ), την οποία υποχρεούται να κοινοποιήσει με mail στο [email protected] και να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Σε αυτή την περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη. Πιο συγκεκριμένα:
⦁ στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί αντικατάσταση προϊόντος, επιβαρύνεται με το ποσό των 3 ευρώ κατά την επιστροφή.
⦁ στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων, επιβαρύνεται με το ποσό των 7 ευρώ κατά την επιστροφή.
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία στην κατάσταση στην οποία παραδόθηκε, πλήρες, χωρίς φθορές (τόσο το προϊόν όσο και η συσκευασία) και να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Επίσης, απαιτείται να συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο αγοράς. Πριν από κάθε επιστροφή ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με το calzomania.gr ή μέσω mail στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2241035570.
Επιστροφές προϊόντων ΔΕΝ γίνονται δεκτές σε συγκεκριμένες περιπτώσεις όπως:
- Γυναικεία Εσώρουχα
- Ανδρικά Εσώρουχα
- Κάλτσες – Καλσόν
Επιστροφές προϊόντων γίνονται ΔΕΚΤΕΣ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις όπως:
- Ανδρικά και γυναικεία Μαγιό. Για να πραγματοποιηθεί η επιστροφή στην κατηγορία αυτή προϋποθέτει να μην έχουν αφαιρεθεί τα προστατευτικά αυτοκόλλητα όπως και τα ειδικά καρτελάκια που υπάρχουν πάνω σε αυτά.
- Προϊόντα ελαττωματικά ή κακής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του calzomania.gr
- Προϊόντα που έχουν αποσταλεί από λάθος και υπεύθυνο είναι το calzomania.gr.
Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το calzomania.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάστασή τους.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για επιστροφή προϊόντων θα πρέπει πρώτα να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά.